Borgerrådgiver i Odense Kommune
Odense Kommune
Hvis du som borger i Odense oplever problemer med dialogen med kommunen, er utilfreds med sagsbehandling eller borgerbetjening og har forsøgt dialog med den konkrete forvaltning uden held, er du velkommen til at henvende dig til borgerrådgiveren.
Borgerrådgiveren har ikke kompetence til at ændre på indholdet af afgørelser eller behandle sager. Borgerrådgiveren har ikke adgang til borgerens sag og kan derfor kun se de dokumenter borgeren kommer med eller de dokumenter forvaltningen sender.
Borgere kan kontakte borgerrådgiveren enten via digital post, telefonisk eller personligt. Personlig henvendelse på Rådhuset i lokale 118 efter forudgående aftale.
Telefonisk på Tlf.: 20 58 84 54: tirsdag 10.00 -15.00 og torsdag 10.00 -17.00
Borgerrådgiveren hjælpe med:
Rådgive om spørgsmål afledt af samarbejdet med kommunen.
Behandle henvendelser om utilfredshed.
Vejlede om klagemuligheder.
Hjælpe til at forstå en afgørelse mv.
Hjælpe med dialog/tilbyde mægling.
Viderebringe borgeres forslag til forbedringer i sagsbehandling og betjening.
Du kan forvente svar inden 15 arbejdsdage.
Tilbuddet er til dig, som...
oplever problemer med dialogen med kommunen, er utilfreds med sagsbehandling eller borgerbetjening og har forsøgt dialog med den konkrete forvaltning uden held, er du velkommen til at henvise til borgerrådgiveren.