Henter indhold...





It-hjælp

Ældre Sagen Middelfart


For at få it-hjælp kræver det blot, at du ringer til kontaktpersonen, som du finder her på siden. Vi hjælper dig med at finde en it-hjælper, som vil kontakte dig for at lave en aftale.

Hjælpen skal være et konkret problem og er gratis.

Vi tilbyder ikke kurser.

Du behøver ikke at være medlem af Ældre Sagen for at få hjælp.


Tilbuddet er til dig, som...

har brug for hjælp til diverse it udfordringer, fx:

  • Dine børnebørn har lagt spil ind på computeren, og nu er der noget, der ikke virker.
  • Du vil have installeret en ny printer.
  • Du vil i gang med at bruge et mailprogram.
  • Du ikke kan åbne et billede i en mail eller sende et billede.
  • Rådgivning ved køb af ny pc, tablet eller mobiltelefon.
  • Hjælp til brugen af en tablet, iPad eller Android system.
  • Hjælp til at komme godt i gang med din mobiltelefon – iPhone, Android eller Windows.
  • Hjælp til MitID og netbank.
  • Og mange andre emner.

 

It-hjælperen vil også hjælpe dig med at ringe til en it-ekspert, hvis du ikke føler, du forstår, hvad de siger til dig.

Vi går aldrig ind på din computer, hvor dine personlige oplysninger står. Du indtaster selv dine koder, når det er påkrævet.

Alle frivillige i Ældre Sagen er forsikrede mht. ansvar, men problemer opstået på computeren under en opgave er brugerens eget ansvar.

It-hjælperen foretager ingen tekniske reparationer, men vi har et team af lokale it-hjælpere, som vi kan trække på, og som stiller  deres viden til rådighed for os og dig.

Herudover kan du efter aftale med en it-hjælper få hjælp til din pc, tablet eller mobil på vores kontor hver onsdag i kontortiden.

En it-besøgsven er en frivillig og ulønnet person, der kan besøge dig en gang om ugen i op til tre måneder.

Vil du have en it-besøgsven, så kontakt os på 21 44 66 18, 
ebbesen@stofanet.dk eller besøg os på kontoret og få en snak om dit behov.

 


Aktiviteter

Fandt du ikke det du søgte, eller opdagede du fejl ved et opslag?

Skriv til os
Kontakt os
Top